Toimitusehdot

OSTO- JA TOIMITUSEHDOT

Luston verkkokauppa myy Luston Tuki Oy:n (alv-rek.) ja välittää Suomen Metsämuseosäätiön sr (ei alv-rek., yleishyödyllinen yhteisö) tuotteita ja palveluita.

1. Rekisteröityminen
Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Asiakas voi halutessaan rekisteröityä Luston verkkokauppaan ilmoittamalla tarvittavat tiedot.

2. Tilausvahvistus
Kun tilaus on vastaanotettu, tilausvahvistus lähetetään ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Luston verkkokauppa on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen. Lusto pidättää kuitenkin oikeuden olla toimittamatta tuotetta, jos varastosaldo on ollut virheellinen. Tällöin tilaus perutaan ja asiakkaalle palautetaan mahdollisesti jo suoritettu maksu. 

Kaupan peruutukseksi ei riitä, että paketin jättää noutamatta.

3. Hinnat
Voimassa oleva hinta on hinta, joka on Luston verkkokaupan hinnastossa. Hinnat ovat voimassa vain Luston verkkokaupasta tilattaessa. Lusto pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

4. Toimitusehdot ja toimituskulut
Kun tuotetta löytyy varastosta, tilaus lähetetään viipymättä. Toimitusaika kotimaassa on 3–5 työpäivää.

Luston verkkokaupan kotimaan toimitukset hoitaa Suomen Posti.

Kotimaan toimituksista peritään toimituskulu 6 € + alv / kirjelähetys. Enimmäiskoko kirjelähetyksille on lev. 25 x pit. 35,5 x paks. 3 cm. Enimmäispaino 2 kg.

Postipaketteina lähetetään tilaukset, jotka ylittävät kirjelähetyksen mitat (esim. mukit ja suuret taidevedokset). Tällöin toimitukulu on 12 € + alv / paketti. Enimmäispaino 5 kg.

Kirjelähetykset Eurooppaan 15 € + alv. Enimmäispaino 1 kg. Pakettilähetykset Eurooppaan 25 € + alv. Enimmäispaino 5 kg.

Mikäli haluat tilata tuotteita Euroopan ulkopuolelle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme p. 015 345 100 tai lusto@lusto.fi.

Ilman toimituskuluja tilauksen voi noutaa Luston museokaupasta valitsemalla toimitustavaksi ”nouto”.

5. Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan (Lusto).

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

6. Palautukset
Asiakkaalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet alkuperäisissä pakkauksissaan neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Jos haluat tehdä palautuksen tai jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa tai se on muuten virheellinen, ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme lusto@lusto.fi tai p. 015 345 100.

Lähetyksen mukana tarkemmat ohjeet palautukselle. Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautettavan tuotteen. Asikas maksaa palautuksen postikulut.

7. Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.